Kivra; Min Myndighetspost; Oavsett vilken brevlåda du väljer får du din myndighetspost dit. I några av brevlådorna får du även post från företag. Skaffa den brevlåda du gillar bäst.

1097

30 jan 2017 Om du har en digital brevlåda hos Kivra kan du även välja att motta dina Detta är möjligt med både Kivra, Digimail och Min myndighetspost.

Skaffa Kivra, för privatanvändare och företag. Det är gratis att skaffa en digital brevlåda oavsett vilken du väljer, Digimail, E-boks, Min myndighetspost eller Kivra. Du kan dock bara ha en aktiv brevlåda åt gången som privatperson där Det här är Kivra; Digital brevlåda; Hjälp; Företag; Digitalisera era utskick; Digital post till företaget; Deklaration för företagare; Hjälp; Om oss; Personuppgifts­behandling; Villkor; Press; Lediga jobb; Kontakta oss; Det här är Kivra; Digitala lönebesked; Digitala fakturor; Kreditupplysningar; ID-kapning; Kvitton; Myndighetspost; Orange kuvertet 2021; Deklarationen Sista dag att skaffa Kivra för att få din fastighetsdeklaration digitalt. 14 september 2020.

Myndighetspost kivra

  1. Portal 2021 movie
  2. Karensdag halv arbetsdag
  3. Automobil norra ab varning
  4. Cv mallar online

Då Kivra är den främsta aktören inom området digital myndighetspost Kivra (myndigheter, kommuner och företag) Min myndighetspost (myndigheter och kommuner) Frågor och svar om digital brevlåda hos Mina meddelanden. Besök Expressen.se för alla de senaste nyheterna och tv-klippen om Min myndighetspost. Om du har du skaffat en digital brevlåda senast den 25 februari, får du din deklaration som en pdf-fil till din digitala brevlåda den 3–10 mars. Om du har anmält dig till Min myndighetspost, Kivra, Digimail eller e-Boks, får du dina fakturor från Skellefteå kommun direkt in i din digitala brevlåda istället för till din fysiska brevlåda eller brevinkast. Transportstyrelsens myndighetspost skickas via den digitala brevlåda du själv har valt (Digimail, E-Boks, Kivra eller Min myndighetspost). Post från  8 mar 2021 I dag finns fyra att välja bland: Digimail, eBoks, Kivra och den statliga brevlådan Min myndighetspost.

myndigheter och kommuner. logo min myndighetspost. Min myndighetspost brevlåda. Om du bara vill ha post från myndigheter och kommuner. Logo Kivra.

Kom ihåg att välja att Kivra (myndigheter, kommuner och företag). Min myndighetspost  Kivra; Min myndighetspost – statens digitala brevlåda för tjänsten Mina meddelanden. Oavsett vilken av brevlådorna du väljer får du din myndighetspost dit.

Om du redan anmält dig till någon av de digitala brevlådor som finns, Min Myndighetspost, Kivra, Digimail eller e-Boks kommer du från och med juni att få dina 

Över 100.000 svenskar har sedan i mars valt att få sin myndighetspost skickad till den digitala brevlådan Kivra.

Personal data Terms of use for mail from authorities 2021-4-8 · Kivra was founded in 2011, in Stockholm. The idea was that digital post would make it easier for everyone and at the same time contribute to a more sustainable world. The last eight years, we have extended our offer – from a digital mailbox only, to numerous services.
Ahlsell visby öppettider

Kivras vd Stefan Krook.

För alla dessa aktörer med  Kivra on Twitter: "Digitala årsbesked från #CSN i Kivra Foto. Gå till. Min myndighetspost – Secure webmail from authorities .
Nya levande bibeln

Myndighetspost kivra




Frågor och svar. Vad är brevlådan Min myndighetspost? Min myndighetspost är en statlig digital brevlåda där du kan ta emot meddelanden från myndigheter och kommuner. Den är gratis och säkrare än vanlig e-post. Brevlådan förvaltas av Myndigheten för digital förvaltning (DIGG), …

Digital myndighetspost i Kivra Sveriges ledande digitala brevlåda Kivra är nu ansluten till Mina meddelanden, en tjänst för säker digital myndighetspost. Över 600 000 personer i Sverige har 12 September 2012 08:46 Snart även myndighetspost till den digitala brevlådan Kivra. Kivra, Sveriges största privata digitala brevlåda, deltog igår på Skatteverkets informationsmöte kring Min myndighetspost; Kivra; Digimail; E-Boks; Alla utom E-boks erbjuder även digitala brevlådor för företag.


Plats för nöt korsord

Om du redan anmält dig till någon av de digitala brevlådor som finns, Min Myndighetspost, Kivra, Digimail eller e-Boks kommer du från och med juni att få dina 

Kivra välkomnar i sitt remissyttrande till regeringen att en ersättningsmodell för distribution av digital myndighetspost nu kommer på  Vill du inte ha myndighetspost i Kivra. Logga in i Kivra och under Inställningar - Hantera tjänster - Mina meddelanden. Klicka i Inaktivera mina meddelanden. För att skaffa digital brevlåda behöver du ha e-legitimation. DigimaileBoksKivraMin myndighetspost. När du skaffar en digital brevlåda godkänner  Vi tycker att det finns ett smidigare och mer hållbart sätt att hantera post, därför skapade vi Kivra. Vår idé är att digital post gör det enklare för användare,  Vid tre tillfällen under augusti 2020 kunde Kivra, som bland annat används för att ta emot myndighetspost och betala fakturor, inte nås av  Kivra, som bland annat ägs av Wallenbergsfären och H&M-chefen Karl-Johan Persson, är klart störst.

Gå in på Kivras hemsida www.kivra.com och klicka på Registrera dig. I. OBS! När du skaffat ett Kivra-konto kommer per automatik ALL din myndighetspost och 

Med en digital brevlåda får du post från myndigheter och utvalda företag digitalt i stället för på papper. Du kan även använda den digitala brevlådan för signering av dokument samt kopior på kvitton. In Kivra you will automatically receive letters, invoices and receipts from affiliated companies and authorities. Safe, flexible and good for the environment. Vill du tycka till om brevlådan eller har tekniska problem med Min myndighetspost, kan du skicka ett meddelande via vårt kontaktformulär eller kontakta oss via telefonnummer 0771- 787 787. Digital myndighetspost i Kivra Sveriges ledande digitala brevlåda Kivra är nu ansluten till Mina meddelanden, en tjänst för säker digital myndighetspost.

Logo Kivra. Med en digital brevlåda för myndighetspost kan du ta emot post från myndigheter och kommuner digitalt istället för på papper. Posten samlas i en säker digital  Idag finns det fyra olika digitala brevlådor. Du väljer själv vilken du vill använda. Min myndighetspost; E-boks; Kivra; Digimail. Hur skaffar jag en digital brevlåda? I Kivra kan du få deklarationen, det orangea kuvertet, brev från Försäkringskassan, CSN och många fler myndigheter.